Post by elbylanhenchthe on Mar 7, 2022 20:50:46 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Adventure Reborn: historiespil ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Adventure Reborn: historiespil IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder generator mønter ▞▞▞
▞▞▞ Adventure Reborn: historiespil 2022 version ▞▞▞
Jeg nyder spillet meget. Håbet er yndigt. Farverige scener er smukke, kontrollerne er perfekt glatte, puslespil er meget engagerende, plus historien får dig til at ønske mere. Fremragende spil. Klar til hvad du ellers skal lave mad. HOKET
Selvom det er et ufærdigt spil, har jeg holdt vurderingerne oppe. Det er en sjov historie med nemme og brugbare gåder. Det er måske ikke den store udfordring for erfarne puslespillere, men det er ligeså sjovt.
Meget flot grafik godt spil
Adventure Reborn: story game Pustolovske igre cge
Sjovt og nemt peg og klik-puslespil.
Elskede det, historien og tidslinjen er fantastisk
Fantastisk spil håber at have den opdaterede version af dette.
Jeg kan lide det indtil videre ikke for svært endnu, men vi får se.
Jeg elsker virkelig alle dali-spil. Men. De laver bare alle spil del for del og så beder de os om at købe delen. Det her er virkelig slemt. Hvis du vil tjene, så lav et spil for penge direkte, og hvis du vil beholde det gratis, så hold det gratis. Først får du os til at downloade spillet, og beder derefter om at købe den fulde version virkelig dårlig. 1* for en god spilleoplevelse ellers ville jeg give den en 0*
Elskede demo brugte spil og kom så langt end at vente på næste afsnit, der bliver lavet kan se fra billeder i app store er blevet opdateret, da dele af spillet aldrig har set før har prøvet at downloade spillet bare få titlen scene så slukker du venligst fix
Jeg holder meget af dette spil og kan godt lide at blive ved med at spille det! Men opdateringen til næste afsnit er ikke at finde nogen steder?! Jeg geninstallerede endda for at se, om der var en opdatering, men nej...
Jeg kan godt lide dette spil
Sjovt
Ret sjovt spil, håber at se resten af spillet vil se ud.
Jeg spiller bare det første kapitel nu, og jeg må sige, at det er virkelig meget godt 5-stjernet indtil videre, håber det bliver bedre, jo længere jeg spiller
Fantastisk spil indtil videre, elsker designet og grafikken. Det ser ud til, at de har lagt meget arbejde. Absolut en træning for din hjerne. Jeg elsker gåderne. Edit: Selvfølgelig. Er der en support maker i butikken? Jeg elsker når spil siger noget som, køb makeren en sandwich, køb makeren en taco osv. Jeg ville være mere end villig til at støtte.
Kan virkelig godt lide gane, men ikke en stor fan af den måde, kapitler udgives hver uge. Opdateringerne med nye kapitler er ekstremt korte, da det tager 10 måske 20 min. at fuldføre tops, vil hellere betale og spille på én gang. Stadig et godt spil generelt.
Dejligt 😊😊
God røv bedst, og det er komplekst lidt ikke meget, da jeg spiller mange af disse, og det må hellere have færdigheder spillet, så er det en mesterfred
Sjovt spil. Lyden bliver ved med at slukke, når folk taler. Andet end det. Ingen reelle problemer. Vil du spille mere.
Op
godt
Meget glat gameplay
Sjovt spil indtil videre! God grafik og glat spil. Gåder ikke for uklare, men stadig udfordrende. Fantastisk spil, anbefales.
Så langt så fantastisk. Grafikken er det bedste i dette spil. Et problem, jeg stødte på, er, at der ikke er nogen skybesparelse. Hvilket betyder, at hvis du afinstallerer spillet, skal du starte forfra; og det er hvad der skete for mig. Heldigvis er gåden nemme at løse, så det tager mig bare 1 time at nå det aktuelle kapitel (ubådskapitlet). Udover det sætter jeg pris på Dali-spil til at skabe disse spil
Adventure Reborn: historiespil Adventure vlec
At skulle vente 10 dage på at 'opdatere' for at spille igen hahaha hvad handler det om. Har aldrig kendt et lignende spil. Jeg havde glemt det på det tidspunkt, edit: dette er nu steget 23 ekstra dage, så over en måned med at spille et 20 minutters niveau... Vi ses
SPILD AF TID VIL IKKE LÆSE
Det gik fra 26 dages ventetid til de næste kapitler.. skal du lave en opdatering den 2. oktober for kun at få besked på yderligere 18 dage. Jeg er færdig. Officiel sletning. Jeg var færdig med at glemme spillet på det tidspunkt, der er gået over en måned nu, jeg spilder bare MIN lagerplads. God Riddance. 👉🏽✌🏽👈🏽
Som altid, endnu et fantastisk peg og klik eventyrspil fra dig! Det var virkelig sjovt at spille, men jeg ville ønske, at hvert kapitel var længere med mere komplekse gåder og genstande at interagere med. Ser frem til de næste opdateringer! 👍🏻 Opdatering: Efter måneders venten er den fulde version nu tilgængelig, med køb, hvilket ikke var angivet i tidligere beskrivelse. Lidt skuffende.
Nu er det fint
Dette spil har flot grafik og en flot historie. Det er ret godt. Jeg kan godt lide, hvordan du sætter hints til stoppet, hvis vi sidder fast. Det hjælper os meget. Alt i alt er dette spil fantastisk 😊
I kapitlet 'bådrum bathyscaphe' i nøglepuslespillet fejler nøglen bare. venligst 'fix denne fejl' alt andet er fantastisk. Fint spillet.
OK, men det er ufærdigt - jeg var ikke forberedt på, at det pludselig stoppede.
Løgn om opdatering. Appen i går sagde "1 dag mere", nu 26 dage igen.
Store historiedrevne puslespil
Dette er virkelig afslappende og interessant spil.
Jeg tror, jeg er for gammel til dette lol, ville ønske, at gåder var langt mere udfordrende. //Stor opdatering virkede ikke, kan ikke fortsætte historien, den slutter med "opdater venligst" skærm
Hej, hvordan har du det Jeg elsker dette spil for meget 😂 Ved du hvad, jeg har aldrig haft det så sjovt før🙂🙂🙂🙂🙂🙂
Reckless Getaway 2 Jangovar nqe
Fantastisk spil, kan ikke vente med at spille det om 20 år eller deromkring, når det opdateres
Alt i orden, men opdateringerne tager for lang tid, og hvert kapitel efter opdatering varer kun i 5 min.
godt
Spillet er fantastisk, og historien bliver fantastisk, men kan du bare lave et spil som dette uden at købe noget for at fortsætte historien.... Hvis du ikke kan undgå det køb... Kan du bare lave en mulighed( ser annoncer eller køber) for at fortsætte historien, da jeg elsker historien, jeg vil gerne se den til sidst, men jeg kan ikke fortsætte med at spille, fordi der er et gebyr, jeg skulle købe, og det har jeg desværre ikke råd til
Spillet er rigtig godt og belaster hjernen
Dette spil er virkelig fantastisk, men kapitlet i dette spil er kun 2 plz opdater hele kapitlet så hurtigt som muligt
Pls opdater det, så jeg kan fortsætte spillet, jeg elsker dette spil plsss