Post by elbylanhenchthe on Mar 7, 2022 20:59:55 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Talking Tom Gold Run ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Talking Tom Gold Run IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kodar oändliga mynt ▞▞▞
▞▞▞ Talking Tom Gold Run 2022 version ▞▞▞
Riktigt bra app! Fantastiska karaktärer! Fantastiskt löparspel Förmodligen det bästa jag någonsin sett!😃😃Nu vill jag spara mina framsteg Och när jag klickar på Spara för att spela spel står det ingen internetanslutning. Varje gång.😡😡😡
Space Hunter: Galaxy Attack Arcade Shooting Game Аркады gia
Jag har kul med det här men jag har problem här. Nummer 1: THE F**KING-ANNONSER. Jag behöver inte förklara annonserna jag vet att ni kommer att känna till. Nummer 2: det tömmer ditt batteri. Jag vet att den byggdes så men jag har spelat och att ha den låter min surfplatta bara gå i en timme! Nummer 3. Hur enkelt det är. Jag tror inte att jag behöver ytterligare förklaring. Adjö
Se klokt ut det är bra. Det finns inga ytterligare nivåer efter ingefärafarm. Introducera några fler nivåer. Också, efter ingefärafarm, vilket guldkex som än samlas in, försvinner det. Vi kan inte köpa karaktär eller något av det. Åtminstone, med hjälp av guldkex, låt köpa karaktärer eller dynamit.
Den ska nog få 5 snart hahaha.
Skateboardbanan är för hård och inte intuitiv och du tvingas titta på tillägg för att fortsätta i vissa fall. Inte så mycket så fortfarande 5 stjärnor
Mina barn älskade dessa Tom(gold run & hero dash)-spel. Tyvärr intresserar ingen av dem dem längre. Problemet med dessa spel är att de någon gång blir stillastående utan nya nivåer och barn tröttnar på att upprepa samma nivåer en miljon gånger om.
Åh, jag älskar det här spelet, det är därför jag ger det fem stjärnor. det är så intressant och härligt att det tar dig till olika platser som havet, himlen, du får till och med använda en skateboard. Jag älskar en sak med det här spelet, det är svårt och utmanande snälla jag vill att du installerar detta underbara spel och ser själv 🤩😍🥳👍👍👍👍
Det här spelet missar mycket sedan den senaste uppdateringen med rymdskeppen, det misslyckas som en galning och har för många annonser, det fryser konstant och appen loggar bara ut av sig själv. Jag har rapporterat problemet men fick inget svar. Seriöst, vad är det som händer?
Ganska bh men lite svårt
Det gick bra men på natten började det göra ljud och det är läskigt och det sa att jag kommer och hämtar dig och det gjorde det
De spelare som ser den här recensionen laddar aldrig ner det här spelet i ditt liv när de börjar, det är bra att spela det här spelet, men efter det börjar det bara släpa och sluta mellan körningar och multiplayer-körningar och när du försöker flytta din karaktär gör det det t och sedan slår du bara något och ut. Och jag glömde nämna annonserna. Jag menar hur kan någon tolerera en annons var 5:e sekund när du går för att öppna ett valv en annons och när du går ut för att visa en annons. Du kommer att hata det här spelet. Inget guldlopp
Bra spel och allt men det är väldigt svårt att nå rakoongrottan och inte fordonschefen det tar mig en halvtimme ursäkta mig
Talking Tom Gold Run Aksyon rxzd
TalkingTomG
Annonser var femte sekund är hemska.
Superglatt. Om du kan komma in kommer det slumpmässigt att kasta dig ut ur spelet eller frysa. Bra spel när det fungerar.
Sämsta spelet
Betygsatt 1 stjärna eftersom 30 sekunders annonserna gjorde mig arg. Det bör finnas en hoppa över-knapp minst efter 5 sekunder. Om personen inte är intresserad efter 5 sekunder är allt du gör att göra honom arg för att ha stört spelet.
Mestadels bra, bra kontroller, men jag har ett problem. De dumma lyckokorten är fan INTE tur. Du får inte en rättvis chans att låsa upp en karaktär. Du har bokstavligen en chans på 0,002 procent att vinna något bra.Jag fick bara vartannat evenemang karneval Angela och prinsessan Angela. Annars slösar du bort din värdefulla tid på att inte göra någonting. Fixa det snart, annars laddar jag ner. 😡
Toppen
För många buggar det här spelet var väldigt bra som för ett år sedan men nu visar det ibland inga annonser och vi måste gå ur spelet och ibland låter det dig inte komma ur spelet! Du måste stänga av din skärm och slå på den. Den enda buggen som detta spel har, är annonserna, vänligen fixa det!
Jag har haft det här spelet på min surfplatta men det gick sönder så jag fick det igen nu, något har förändrats (inte dåligt) inklusive några fler annonser men inte för mycket. Anledningen är dock att jag gav 4 stjärnor för oss att för MIG, ibland, när du går under jorden för att ändra dimension, så misslyckas mitt spel och musiken säger att jag förlorar även om jag fortfarande var entrén till den underjordiska platsen och grejen med förlorande bräda inte dyka upp, det är allt och det kanske bara är jag så över allt är detta ett riktigt bra spel!
Jag hade det här länge och det var fantastiskt men nu tappade jag alla mina framsteg. Men bra spel och jag rekommenderar det varmt.
Jag gillar det här spelet väldigt mycket men det finns ett väldigt frustrerande fel. När jag får höga poäng runt 800 000 och om jag försöker gå in i tunneln så fastnade det där och jag kan inte använda dynamit för att rädda mig och jag måste ge upp 😡😡 Då kan jag inte göra något, det enda ordet jag kan säga är F* **( Ursäkta för missbruket ) snälla gör något åt det snälla😣
härlig att springa med
De gömmer sig bakom sin policy för ingen återbetalning, även när det har gjorts uppenbart icke-auktoriserade köp i spelet. Eftersom min son med särskilda behov lyckades göra inköp för €270 (!), utan att förstå att han faktiskt spenderade pengar eller ens använde de köpta "varorna". De har ingen skam i att utnyttja hans funktionshinder. Du har fortfarande möjlighet att göra rätt, Outfit 7, om detta bara var ett dåligt omdöme av en av dina anställda, och detta inte speglar ditt företags etik!
Perfekt spel 👍😜 Det har inga problem Men snälla 🙏🥺 gör alla karaktärer gratis genom att samla saker i evenemang som du gjorde i rosa blommor och rosa blixt 🌼 och UFO ❄️ 🙂😉 Tack 👍🙏
för svårt att kontrollera karaktären. 3D-vy gör spelet onödigt svårt att spela
Kul men går lite långsamt
Jag älskade det här spelet i början men efter att jag av misstag raderade det kunde jag inte ladda ner det igen. Jag försökte många gånger men det verkade inte börja fungera. Det visade bara "väntar på nedladdning".
Jag blir irriterad på det för jag kan inte öppna valvet. Det låter mig inte öppna vedvalvet. Jag kan inte ens se en annons. 😭😭😭 Jag blir ännu mer irriterad på spelet. Vad är poängen med att jag tittar på annonsen för att öppna det här trävalvet när jag klickar på det för att öppna det säger att annonser inte är tillgängliga 😭😳🥺😥😥😢 PS; Detta brukade vara mitt favoritspel men inte längre. Om det fortsätter att hända kommer jag att ta bort spelet och aldrig någonsin ladda ner det eller rekommendera det till någon igen😭.
Brukade ha den här appen och den fungerade utmärkt med bara enstaka fördröjningar. Nu tog dock laddningen riktigt lång tid och direkt efter sparkade jag ur appen. Andra gången så fort jag tryckte på "go"-knappen så sparkade det igång mig igen. Tredje gången jag var i en runda när det sparkade mig. För att inte tala om att det var riktigt laggy. Jag vet inte om detta är en bugg eller vad men försök att lösa det här problemet.
Dags för lite nya banor tycker jag.
Det är ett superspel men så många annonser som jag hatar det😡
Allt om nya sätt och internetläge är bra men det finns 3 dåliga saker som jag har problem med dem. Det första är att karaktärer har riktigt stora huvuden och när du hoppar missar du bilar som rör sig in i ansiktet. Så det finns ingen anledning för ett pågående spel att ha feta karaktärer. Det andra problemet är reklam! Du måste spela offline om du vill spela i ett relaxläge. Jag såg guldtackor flyttade på vägen (inte bakom bilar eller tåg) många gånger. Det får inte röra sig på vägen. Så fixa problem och 5🌟
Kul spel
Spelet är roligt och underhållande men det tar alldeles för lång tid att lägga till de nya nivåerna
Det är ett väldigt underhållande spel
Rätt najs
jag kan inte gå in i spelet och jag har skickat en feedback men ändå😡😡😡. PLS fixa det här problemet eller så måste jag rapportera det😡😡, inte rättvist.