Post by elbylanhenchthe on Mar 7, 2022 21:02:56 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ The Ants: Underground Kingdom ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ The Ants: Underground Kingdom IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snydekode ubegrænset ressource ▞▞▞
▞▞▞ The Ants: Underground Kingdom 2022 version ▞▞▞
Hvis du kan lide insekter eller bare myrer specifikt, er dette helt sikkert et spil for dig. Den har et lille stykke viden om hver type myre. Krigsaspektet er ikke min ting. Jeg gør det for at hjælpe mine venner, men på anden vis. Jeg nyder bare at bygge min myrebakke og slappe af. Lad ikke dine børn spille dette spil. Det er overløbet med vulgære, grove ryk. Hvis ikke for det, ville jeg have givet flere stjerner.
Hella tungt på lønnen for at vinde. Det tager kun lidt tid at finde ud af, at du skal betale meget for at vinde i spillet. Spiller stadig, men vil til sidst slette. Helt ærligt, jeg hader battle royal-spil som dette (clash of clans for eksempel), fordi jeg altid bliver kedelig. Ventetiden på at bygge ting bliver irriterende, så ja, min mening er...det er godt? Hvis du er villig til at bruge penge på myrer lol. Farvel
bedt om at bedømme 5-stjernet ingame. Pay2win. Efter den seneste opdatering giver guldgenstande dig bronzegenstande. Løs dette for mig, så vil jeg bedømme 5 stjerner
Fedt spil
sjovt og ok
Fantastisk spil og sjovt også
Meget kedeligt, det er et spil, der kredser om en fredelig server vs server 'begivenhed', som dybest set er 24/7, og kun har 1 dag pr. 2 uger, hvor du faktisk kan bekæmpe den anden server. og ved du hvad de gjorde? spillet besluttede at give ALLE gratis 24 timers skjolde under denne begivenhed. så dybest set bruger du penge på at styrke dine tropper, specielle myrer og hvad som helst for at være den stærkeste, men i virkeligheden er alt hvad du gør, at dyrke landbrug. start ikke dette spil, medmindre du vil dyrke farm med myrer.
Sjovt, men udviklerne er grådige, der er spilkøb, der spænder fra $1,49 (ACCEPTABELT) op til $159 (UNACCEPTABELT). Hvem fanden ville betale det for et mobilspil, når man kunne købe et helt spil på et ordentligt spilsystem. GÅRIGE UDVIKLER ØDELEGGER GODE SPIL
super
Dette er et velstruktureret spil, og indtil videre er det ikke så slemt med køb af spil. Det er et grundlæggende spil til at bygge og beskytte dig selv, men jeg kan godt lide myretemaet, det bruger.
Cat Jump Spillehall qwhb
Fantastisk og sjovt spil
Det er en meget god spil. Jeg ja
Spillet kræver ingen færdigheder, det kræver kun tid sbd/eller penge. Det holder i et par dage, men så forstår du, at det er tomt og ikke kan give dig nogen sindsnydelse, det stjæler kun din tid. Anbefaler det ikke.Virker interessant, men hele starten af spillet bliver du presset til at følge en tutorial trin for trin, og der er ingen pauser til at opleve at udforske noget, så jeg gav op efter mine første par gange, fordi det bare bliver ved og ved, før jeg kan gøre hvad Jeg vil have
Thw spillet er fint, men jeg har et problem med meddelelserne. Hvis du klikker på en notifikation, fører den dig til spillet, fint. Men hvis du klikker på en notifikation, der fortæller dig, at du bliver angrebet. Det vil ikke tage dig til spillet. Det forsvinder bare. Det er bs
Får dig til at komme tilbage efter mere. Fint interface. Masser at lave. Ikke for mange annoncer.
Fantastisk spil, men helt forfærdelig kundeservice har ventet 2 uger på et svar, men stadig intet virkelig skuffet
Fed tidsfordriv
Jeg ville gerne se den faktiske inderside af bakkerne mere livlig. Ting, der udvikler sig indeni, har næppe nogen fede overgange, når de er i niveau. Bedre moderering af chat. 18-40-årige, der taler med 10-årige seksuelt i zonechat, begynder at blive syge. Prøver stadig at finde ud af, hvordan lønnen for at vinde spillere så meget ønsker at slutte sig til andre p2w-spillere og bare slette servere. Få rigtige spillere til at holde op. Ellers kunne spillet have potentiale.
Godt spil. Men for mange kokke kunne ødelægge en bouillon. Dette spil har alt for mange ting, og som enten kan have brug for ekstraordinær grind eller evighed for at låse alt op til det maksimale. En dårlig ting er, at for at låse op for visse ting, skal vi betale kontant, hvilket nu er det værd i betragtning af belønningerne.
Sjovt spil, lidt udfordrende at få styr på i starten, men godt.
Dette er et godt time pass-spil, men jeg fandt ikke noget eksisterende.
Spillet er ret sjovt, jeg hygger mig. Selvfølgelig som med alle spil som dette er der altid et produkt, de aldrig giver dig nok af, så det bremser dig meget ned, medmindre du køber....
The Ants: Underground Kingdom Стратегически hfu
Jeg elsker dette spil så meget! Der er meget at lave, og du får mange belønninger! Jeg elsker virkelig myrer! De er så interessante!
The Ants: Underground Kingdom Strategi zxr
👍
The Ants: Underground Kingdom Stratēģiskās spēles aoph
Mængden af forskning og langsom udvikling med den irriterende langsomme genopretning af udholdenhed plus manglen på sjove begivenheder fjerner det sjove helt, hvis spillet. Hvis du fremskynder det samlede spil 100 %, er jeg sikker på, at du har en vinder!
Ganske okay indtil videre, har spillet et par dage nu. UI kunne dog blive lidt glattere. Har ikke købt pakker, jeg må se hvor langt jeg når
God tidsfordriv
Det er for det meste et underholdende spil. Det er dog ligesom de fleste andre fortbygningsspil. Bare med myrer...
Kommer det til iso system også så vi kan spille dette spil på en iPad en dag... kun 3 *** da dette spil kun er til android
Typisk freemium-spil, det er smukt grafisk, tilskynder bestemt til mikrotransaktioner, sjov insektgimmick.
Jeg bedømmer dette 4,5 stjerner. Dette spil er ekstremt sjovt og har fantastisk grafik. Jeg kan ikke sige for meget, for jeg installerede det i går, og det kan blive bedre/værre! Men jeg har to klager: næsten alt er virkelig dyrt, men der er ikke mange annoncer (annoncer er irriterende... Så jeg er glad for, at der ikke er mange), og efter selvstudiet er det lidt forvirrende for mig at finde ud af, hvad jeg skal gøre . Måske give lidt flere instruktioner bagefter? På trods af de små ting er dette fantastisk, jeg vil anbefale dig at installere!
Udemærket spil 👍