Post by elbylanhenchthe on Mar 7, 2022 21:15:21 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ 60 Seconds! Reatomized ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ 60 Seconds! Reatomized IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod många pengar ▞▞▞
▞▞▞ 60 Seconds! Reatomized 2022 version ▞▞▞
Mycket bra spel men en sak jag skulle vilja föreslå ett nytt spel som heter ocen 60 seconds där en slumrande är på väg att explodera och måste skaffa en liten båt precis innan den exploderar. Och att rädda är med en annan båt eller efter 90 dagar hittar du land som sällskapskrabbor. Och jag gillar verkligen dina spel robot geltalmen.
Dåliga kontroller och det fungerar inte ordentligt det fryser mig innan det börjar bro varför men över allt antar jag att jag gillade det
Det här spelet fungerar inte
Lite tråkigt
Bra
det här spelet hatar mig, jag kan inte ens börja spela spelet
Fantastisk
Den kommer inte ens att laddas, varje gång jag öppnar den visar titelskärmen och sedan bara svart.
För laggy inget alternativ att ändra kvalitet i inställningarna heller ingen återbetalning
mycket bra
Bra men de blir sjuka utan anledning
Det är ett fantastiskt spel och nej, jag får inte betalt för att säga att det bara är ett fantastiskt spel
Fantastiskt jag älskar det här det är ett måste att köpa
Det är fantastiskt och jag älskar verkligen den förbättrade kvaliteten. Det enda som stack ut för mig är att ljuden spelas lite för tidigt för menybyten och liknande. Jag tror att det kan vara en bugg. Annars underbart jobbat!
Jag älskar verkligen det här spelet 10/10 skulle rekommendera. älskar hur du kan använda hattarna från utmaningarna.
mycket långsam fortsätter att sparka ut mig försökte avinstallera det men jag fick ingen återbetalning som det sa, också joysticks fungerar inte
spelet startade inte
jag fick inte tillbaka mina pengar😐
Det blir liksom tråkigt
det suger jag rekommenderar inte det släpper dig inte in i spelet
Fantastiskt det har allt att säga
De första gångerna jag spelade gick det bra, men sedan kunde jag inte spela längre eftersom spelet automatiskt avslutades utan att jag gjorde något på dag 1, vilket gjorde det faktiskt ospelbart.Mycket bra spel mycket bättre än originalet, men jag har ett problem ibland om jag matar mina karaktärer, de dör fortfarande nästa dag, men förutom det är det riktigt roligt
Tiny Goat Idle Clicker Game – Tycoon Games Offline Adventure isau
du är riktigt bra 60 sekunder
det alr
Mycket bra spel
Kontrollerna är riktigt dåliga! Jag älskar dessa spel! Jag hoppas att problemet löser sig!
Jag har velat ha det här spelet sedan det släpptes på pc och när jag fick reda på att det skulle finnas på mpc tänkte jag skrika
Det här spelet suger, jag kan inte ens ladda in på huvudspelskärmen så jag ger det en 1-stjärnig recension, vänligen fixa detta
Niceee
Det här spelet är väldigt roligt, men då får du 60 sekunder på dig att få saker för svårt eftersom jag måste spela på en dator. så vad jag gör är att gå till det nya spelet clink survive och det kommer att skapa mig i ett spel utan att behöva skaffa saker på 60 sekunder. Jag är glad att de gjorde det. 10/10
Jag älskar det här spelet såååå mycket
Jag kan inte ens spela spelet jag försöker ladda in och det fryser.
Fantastiskt spel men rensningskontrollerna är tröga. Jag måste klicka på en grön vara 3 eller 4 gånger innan den hämtas. Om detta förbättrades skulle jag betygsätta en 5
Det går inte att spela, jag spelar de två första spelen ordentligt och efter det när jag startar spelet och kommer till skyddsdelen ger det mig bara en vinst automatiskt på dag 1. Varje spelläge gör detta. Jag kan inte spela det.
roligt spel du måste bara vänja dig vid kontrollerna de är inte så dåliga
60 Seconds! Reatomized Приключения uwz
Kontrollerna för att rensa är lite töntiga men det är fortfarande okej och det är ganska utmanande att vinna, men om du är redo för ett hårt äventyr, gå för det.
60 Seconds! Reatomized アドベンチャー jrq
Det måste köpas
Kan jag få min återbetalning snälla? Det kommer inte att laddas på min telefon jag är det första spelet var bra men det här laddas inte alls fortsätt sparka ut mig tack ha en välsignad dag
Kontrollerna för den viktigaste fasen av spelet är förvånansvärt hemska. Omspelningsvärdet verkar ganska lågt. Det är lite kul i ungefär en timme men det är inte värt att betala för.
Jag har försökt spela i typ en halvtimme nu och det fortsätter bara att frysa först, det släpar när man laddar in i spelet sedan när du försöker starta äventyret fryser det och 2 minuter senare säger det att det slutade fungera. Jag rekommenderar inte att köpa det här förrän de fixa det här.
Bra spel men jag är irriterad över att joysticken inte fungerar bra och jag släpar efter en hel del trots att jag har hög lagringskapacitet. Mycket hårdare än 60 sekunder eftersom rensningsutmaningarna är omöjliga. Lite besviken men jag hoppas att de tar ner svårigheten.
60 Seconds! Reatomized Eventyr bfm
Så jag tycker om att tro att min telefon inte är totalt skräp, visst är den gammal och jag är i behov av en seriös uppdatering. Saken är att min telefon kan spela spel som DB legends och Star wars Galaxies of heroes yadyada. Så tänk dig min extrema besviken över att få veta efter att jag betalat pengar i 60 sekunder reatomized att den dåliga ursäkten för en motor som appen körs med inte låter mig passera laddningsskärmen efter att ha valt svårighetsgrad och kraschar, varje gång. Fantastiskt, så 6 spänn av mina pengar har gått. Tack för det.
Det kommer inte att laddas alls. Jag har försökt att ladda ner det och ladda ner det igen men det fungerar inte!
Kraschar när jag försöker ladda in i ett spel